dilluns, 29 de setembre del 2014

ADÉU A FERRER ARPÍ

Avui és un mal dia per als amants de la ciència: Ha mort Josep Maria Ferrer Arpí, enginyer i divulgador científic.
De petit, recordo seguir-lo cada setmana a "Joc de Ciència", el primer programa de divulgació científica de TV3, un programa que a molts ens encantava. Després va continuar fent divulgació amb altres programes, com "Més enllà del 2000" o "Punt Omega".

"M’entristeix que en les meves terres hàgim encara de lluitar per les nostres paraules i per les nostres llibertats. Però la tristor no ofega la convicció. Em falta molt món per recórrer molts horitzons mentals que em reptaran la meva identitat. Els encararé, des del que sóc, des del fons inapagable que
constitueix la meva identitat: la meva parla.
Per ella he de lluitar, ella ha de ser la força del meu vot, amb ella he de viatjar la meva vida.
Ella, la nostra llengua, la raó col.lectiva de ser com som”

 Josep M. Ferrer-Arpí

 Gràcies per haver-nos despertat l'amor pel coneixement. Ara ja deus ser entre els estels...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada